جك پ ن پ سري سوم
نوشته شده توسط : magy
.
دارم با دوستم ي فيلم گريه دار مي بينم منم وسطش زدم زير گريه
دوستم مي گه داري گريه مي كني؟؟؟
پ ن پ خوش حالم مي خوام بخندم!!گريه مي كنم كه ريا نشه!!
.
.
.
تو كلاس بسكتبال انگشتم در رفته رفتم پيش مربي 
مي گه جا بندازمش؟؟
پ ن پ خود ترميمي مزمن داره خودش جا ميفته!!!!
.
.
.
داشتم از پله ميرفتم بالا خوردم زمين پام در رفت
داداشم گفت جا بندازمش؟؟؟
پ ن پ بذار يه كم ديگه قل بخوره جا بيفته!!!
.
.
.
يارو ازم مي پرسه شيخ بهايي كجاست؟؟؟
مي گم اين چهار راهو رد كنيد بعد بپيچيد چپ مي رسيد.
مي گه يني به همين زودي مي شه رفت شيخ بهايي؟؟
پ ن پ برو چهار دور ديگه بزن كه دير تر برسي!!
.
.
.
دستمو بريدن به مامانم مي گم چسب زخم داريم؟؟؟
مي گه دستتو بريدي؟؟؟
پ ن پ مي خوام يادگاري بچسبونم به پيشونيم!!!
.
.
.
دارم پياده تو خيابون راه مي رم 
دوستم مياد مي گه ماشينتو دزديدن؟؟؟
پ ن پ دستگاه تار انداز مرد عنكبوتي خراب شده بود گفتم افت داره واسش پياده بره ماشينمو تقديمش كردم.
.
.
.
دستم سوخته دارم مي بندمش
دوستم اومده ميگه سوخته؟؟؟؟
پ ن پ خوابش مياد دارم پتو ميپيچم دورش 
.
.
.
داشتم با بچه ها يه قل دو قل بازي مي كردم
داداشم اومده مي گه سنگه؟؟؟
پ ن پ تيله ي نشسته است!!
.
.
.
دوستم زنگ زده مي گه كجاييد؟؟
مي گم بيمارستان.
گفت اتفاقي افتاده؟؟
پ ن پ اجاره خونمون زياد شده اومديم اين جا زندگي كنيم!!
.
.
.
دارم با آيپدم بازي مي كنم
دوستم مي گه انگري برده؟؟؟
پ ن پ ورژن جديد كفتر بازيه!!
.
.
.
داشتم تخم مرغ رنگ مي كردم
مامان بزرگم او مده مي گه واسه عيده؟؟؟
پ ن پ دارم دكوراسيون اتاق جوجه رو عوض مي كنم حوصلش سر نره!!!



:: موضوعات مرتبط: پ ن پ , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: